Cultural networking and relation management tools for specific territories: The case of the « C’Art» pricing pass in the Lille region. - Université de Montpellier Accéder directement au contenu
Communication Dans Un Congrès Année : 2014

Cultural networking and relation management tools for specific territories: The case of the « C’Art» pricing pass in the Lille region.

Philippe Aurier
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 1044358
Guergana Guintcheva
  • Fonction : Auteur
Juliette Passebois-Ducros
  • Fonction : Auteur
Fichier non déposé

Dates et versions

hal-02084339 , version 1 (29-03-2019)

Identifiants

  • HAL Id : hal-02084339 , version 1

Citer

Philippe Aurier, Guergana Guintcheva, Juliette Passebois-Ducros. Cultural networking and relation management tools for specific territories: The case of the « C’Art» pricing pass in the Lille region.. Third International Research Conference on The Cultural and Creative Industries, May 2014, Antwerp, Belgium. ⟨hal-02084339⟩
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