Order of administration of math and verbal tests: An ecological intervention to reduce stereotype threat on girls’ math performance. - Université de Montpellier
Article Dans Une Revue Journal of Educational Psychology Année : 2013

Order of administration of math and verbal tests: An ecological intervention to reduce stereotype threat on girls’ math performance.

Résumé

The user has requested enhancement of the downloaded file.

Domaines

Psychologie
Fichier principal
Vignette du fichier
Smedingal2013.pdf (356.16 Ko) Télécharger le fichier
Origine Accord explicite pour ce dépôt
Loading...

Dates et versions

hal-01991677 , version 1 (17-09-2020)

Identifiants

Citer

Annique Smeding, Florence Dumas, Florence Loose, Isabelle Regner. Order of administration of math and verbal tests: An ecological intervention to reduce stereotype threat on girls’ math performance.. Journal of Educational Psychology, 2013, 105 (3), pp.850-860. ⟨10.1037/a0032094⟩. ⟨hal-01991677⟩
122 Consultations
397 Téléchargements

Altmetric

Partager

More