Getting through the exam: A case study of four Finnish and German students' self-regulated learning of university mathematics - Sciences pour l'Environnement
Communication Dans Un Congrès Année : 2022

Getting through the exam: A case study of four Finnish and German students' self-regulated learning of university mathematics

Robin Göller
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 1155951
Juulia Lahdenperä
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 1236852
Lara Gildehaus
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 1236853

Résumé

Getting through the exam: A case study of four Finnish and German students' self-regulated learning of university mathematics
Fichier principal
Vignette du fichier
INDRUM2022_Goeller_LV.pdf (240.93 Ko) Télécharger le fichier
Origine Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

hal-04027870 , version 1 (14-03-2023)

Identifiants

  • HAL Id : hal-04027870 , version 1

Citer

Robin Göller, Juulia Lahdenperä, Lara Gildehaus. Getting through the exam: A case study of four Finnish and German students' self-regulated learning of university mathematics. Fourth conference of the International Network for Didactic Research in University Mathematics, Leibnitz Universität (Hanover), Oct 2022, Hannover, Germany. ⟨hal-04027870⟩
33 Consultations
49 Téléchargements

Partager

More